en Spausdinti Svetainės struktūra Klauskite
Produktų paieška

Apie Linikodą Įmonių grupė Tiekėjai Kontaktai

Titulinis > Sprendimai> Sandėlinukas
Produktai
Sprendimai
Praėjimo kontrolės sistema
Sandėlio prekių surinkimas išsiuntimui
Prekių judėjimo valdymas
Sandėlinukas
Sprendimai gamybai
ACCELLOS sandėlio valdymo sistema
Įmonės turto inventorizacija su RFID technologija
IT paslaugos
Spaudos paslaugos
Kortelių spauda
Įrangos supirkimas
Įrangos nuoma
Baterijų surinkimas
Patarimai
Dėvėta įranga
Naujienos
Naujienų archyvas
Akcijos
Parodos ir Seminarai
Sėkmingi Projektai
Siūlome darbą
Sprendimai
Sandėlinukas

Sandėlio darbo optimizavimas — ne tik didelių prekybos centrų ar logistikos įmonių problema. Su pajamavimu, prekių išdavimu ar inventorizacija susiduria praktiškai kiekviena prekybinė ar gamybimė įmonė. UAB „Linikodas“ gali pasiūlyti įrankį šių sandėlio funkcijų automatizavimui.

Paskirtis

Mažoms ir vidutinėms įmonėms sandėlio prekių prėmimui, išdavimui, inventorizacijai automatizuoti naudojant duomenų kaupiklius.

Darbo aprašymas

‘Sandėlinukas’ yra realizuotas naudojant duomenų kaupiklius. Duomenys perduodami ir priimami iš bazinio kompiuterio naudojant specialius duomenų kaupiklių lopšius.

Programa ‘Sandėlinukas’ yra įrašyta duomenų kaupiklyje ir veikia nepriklausomai nuo bazinio kompiuterio.

Galimybės

Prekių priėmimas:

  • naujo dokumento įvedimas;
  • įvesto dokumento koregavimas;
  • tiekėjų pasirinkimas iš sąrašo;
  • prekės brūkšninio kodo nuskaitymas;
  • kiekio įvedimas.

Prekių išdavimas vykdomas analogiškai priėmimui.

Inventorizacija:

  • naujo inventorizacijos dokumento įvedimas;
  • nuskaitomas brūkšninis kodas tikrinamas su turimų prekių sąrašu;
  • įvedamas kiekis;
  • inventorizacijos duomenys perduodami baziniam kompiuteriui.