en Spausdinti Svetainės struktūra Klauskite
Produktų paieška

Apie Linikodą Įmonių grupė Tiekėjai Kontaktai

Titulinis > Sprendimai> Prekių judėjimo valdymas
Produktai
Sprendimai
Praėjimo kontrolės sistema
Sandėlio prekių surinkimas išsiuntimui
Prekių judėjimo valdymas
Sandėlinukas
Sprendimai gamybai
ACCELLOS sandėlio valdymo sistema
Įmonės turto inventorizacija su RFID technologija
IT paslaugos
Spaudos paslaugos
Kortelių spauda
Įrangos supirkimas
Įrangos nuoma
Baterijų surinkimas
Patarimai
Dėvėta įranga
Naujienos
Naujienų archyvas
Akcijos
Parodos ir Seminarai
Sėkmingi Projektai
Siūlome darbą
Sprendimai
Prekių judėjimo valdymas

Prekių pajamavimas, išdavimas iš sandėlio, užsakymai, kainų tikrinimas, inventorizacija — tai operacijos, kurios prekybos centruose atliekamos kasdien. Tai užima daug laiko ir energijos. UAB „Linikodas“ programuotojų sukurta prekių judėjimo valdymo sistema padės optimizuoti šiuos procesus, atlikti juos tiksliau ir greičiau.

Prekių judėjimo valdymo sistema

Paskirtis

Prekybos tinklo prekių judėjimo valdymas, siekiant automatizuoti prekių pirkimą, pardavimą, inventorizaciją sandėlyje, bei kainų tikrinimą ir prekių užsakymus parduotuvėse.

Darbo aprašymas

Prekių judėjimo sandėlyje valdymo sistema yra realizuota naudojant duomenų kaupiklius. Duomenys perduodami ir priimami iš duomenų serverio naudojantis bevielio tinklo įranga.

Naudodamasis kaupikliu ir į jį perkeltais duomenimis, įmonės darbuotojas gali atlikti bet kurią iš žemiau išvardintų funkcijų. Baigus darbą, rezultatai perkeliami į bazinį kompiuterį.

Galimybės

Prekių priėmimas:

  • priėmimo dokumentų įvedimas;
  • priėmimo dokumentų redagavimas;
  • priėmimo dokumentų perkėlimas į bazinį kompiuterį;
  • priimamos į sandėlį prekės brūkšninio kodo nuskaitymas arba parinkimas iš sąrašo;
  • prekių grupavimas trim lygiais;
  • filtrai prekių, įmonių pasirinkimui.

Prekių išdavimas vykdomas analogiškai prekių priėmimui.

Kainų tikrinimas parduotuvėje:

  • prekių įvedimas tiek nuskaitant brūkšninį kodą, tiek parenkant iš sąrašo;
  • galimybė paruošti kainolapius.

Užsakymai:

  • užsakymo dokumento įvedimas;
  • įvesto užsakymo koregavimas ir ištrynimas;
  • tiekėjo pasirinkimas;
  • prekių skyriaus pasirinkimas;
  • prekių pasirinkimas iš sąrašo arba nuskaitant brūkšninį kodą;
  • pasirinktų prekių rūšiavimas pagal įvairius laukus;
  • užsakymų istorija.

Inventorizacija:

  • inventorizaciją galima atlikti prekių pošeimiui, šeimai, skyriui;
  • pradėti naują inventorizaciją;
  • redaguoti ar ištrinti jau atliktos inventorizacijos duomenis;
  • prekių pasirinkimas iš sąrašo arba nuskaitant brūkšninį kodą.